Новий Haval H7 Розбираємося, що у нього спільного та різного з добре відомим Dargo

Дизайн сучасних автомобілів здатний легко заплутати споживача. Іноді бюджетні машини виглядають недешево, а преміальні — навпаки, просто. Тільки моделі, що відрізняються одна від одної, можуть виявитися зовсім різними по агрегатах, ціні та аудиторії. Як Tank 400 та 700, наприклад. А уніфіковані у більшості компонентів соплатформенники часом не надто схожі між собою візуально. Такий саме Haval H7, який, по суті, є іншим кузовом для популярного Dargo. Але виробник постарався запропонувати споживачеві H7 не тільки альтернативний дизайн, а й дещо суттєвіше. Для цього Haval H7 зробили більшим, ніж Dargo. У порівнянні з останнім довжина збільшена на 85 мм, з яких більша частина (72 мм) припала на колісну базу. Це означає, що найбільше від збільшення габаритів виграли пасажири другого ряду, і тестова поїздка це цілком підтверджує. Простір для ніг навіть у Dargo достатньо для комфортної посадки, а більш просторий H7 пропонує натурально сидіти нога на ногу, щоб реалізувати доданий габаритний потенціал. Багажник теж отримав надбавку в об'ємі, яка буде особливо помітна при складеному задньому ряді - коли майже всі додаткові сантиметри кузова підуть у єдиний вантажний простір. Цьому факту особливо зрадіють користувачі, які перевозять в машині громіздке спорядження або влаштовують в салоні спальне місце під час подорожей. Але розміри вантажного відсіку, що збільшилися, помітні навіть без складання сидінь. Тому одна з основних претензій до Dargo – скромний багажник – у випадку з H7 не є актуальною.
Друге, на що вплинула розтягнута база – позашляхова геометрія. Кліренс залишився незмінним, 200 мм. Тому трохи погіршився кут рампи — тобто крутість зламу поверхні, яку можна подолати без торкання днищем. Але це лише одна із багатьох гіпотетичних ситуацій на офроуді, де такі нюанси можуть щось вирішувати. Фактично ж прокладений кар'єром маршрут показав здатність H7 проїхати різноманітні перешкоди на рівні Dargo X.
Навіть завдання на позашляхову геометрію на кшталт крутих підйомів і спусків по вибоїнах з діагональним вивішуванням Haval H7 проїжджав так само впевнено, як компактніший родич. Інші види засідок - рух по глинистому траверсу або маневрування в тісному лісі - H7 також долав нарівні з Dargo. А якісь завдання давалися йому навіть трохи легше. Наприклад, під час швидкої їзди по розбитій ґрунтовці H7 був ніби трохи стабільнішим за рахунок все тієї ж збільшеної бази.
У мене не було можливості порівнювати дві моделі у форматі очної ставки, оскільки організатори надали для ознайомлення лише H7, а Dargo користувалися самі. Тому складно міркувати напевно про те, наскільки близькі їхні ходові якості. Але суб'єктивно з того, що я пам'ятаю про поведінку Dargo, відмінності настільки мінімальні, що їх можна знехтувати. Принаймні вектор налаштування двох моделей явно був однаковий - у них дуже схожий баланс комфорту та керованості, а також запас енергоємності та динаміки.
Підтвердженням цим відчуттям служать технічні дані: загальна платформа, мотор і трансмісія однакові, підвіски теж. Haval H7 лише на 80 кг важче, що робить його динаміку такою самою, як у Dargo, в салоні якого знаходиться на одного пасажира більше. У реальних умовах з погляду водія різниці немає ні в розгоні, ні в керованості.
Можливо, вдасться щось помітити з погляду кращої стійкості на прямій (знову ж таки за рахунок збільшеної бази), але для цього потрібно перестрибувати з однієї машини в іншу. Тільки шукати цю вигоду сенсу мало - адже у Dargo і так все нормально на трасі.
Зрозуміло, деякі відмінності на ходу є тому, що їх не може не бути. Це все ж таки різні автомобілі, характеристики яких трохи відрізняються, а налаштування зроблені відповідно до цих специфікацій. Але ця різниця настільки незначна, що при виборі двох моделей її можна не враховувати. Чим тоді керуватися, крім доданого простору? А хоча б дизайном, адже це один із головних факторів, на який багато хто звертає увагу при покупці. В силу своєї свіжості Haval H7 виглядає дещо цікавіше - не примелькався ще. Але згодом ефект новизни пройде, а зовнішність залишиться. У ній звертають на себе увагу атлетичніші, стрімкіші пропорції та форми, а також ряд деталей, які можуть як сподобатися, так і відторгнути. Спереду це фальшноздрі в ґратах, які нагадують про масл-карах, але навіть не намагаються здаватися справжніми повітропроводами. Виглядає це приблизно як імітація випускних патрубків у задньому бампері багатьох сучасних моделей. Сумнівно, загалом.
Схожі статті
- Крутить педали дома: новое поколение домашних велотренажёров
- кросівки Enko
- Щільні м'язи - не те ж саме, що сильні м'язи
- Соковижималка Bosch: здоров'я у кожній краплі
- "12 Причин звільнень із самих справжніх наказів різних компаній"
- Фильтры для воды и экономия: как они помогают сократить расходы
- НА ЩО У ЄВРОПІ ДОСИТЬ 20 ЄВРО
- "Весела" пісня
- Анализ боя. Донецк аэропорт 15.01.2015.
- «Розумні» автомобілі Google з'являться у продажу через 3 роки
- Новини
- Учбові посібники
- Цікава фізика. Механіка
- Цікава фізика. Молекулярні явища і теплота
- Цікава фізика. Електрика
- Цікава фізика. Оптика
- Цікава фізика. Розваги
- CISCO CCNA 2
- Зворотній зв'язок
- Партнери
- Нові оголошення
- 20.10.2025 02:55
Комп-Сервис: Ремонт компьютеров и ноутбуков в Киеве - 16.10.2025 09:20
Вітамін D: чому він необхідний організмуhttps://endo-clinic.uz.ua/vitamin-d/ - 12.10.2025 08:56
Центр подології та дерматології Harmonysvit - 09.10.2025 01:36
Найбільший вибір візочків у Луцьку – eBabyDay - 24.09.2025 02:54
Інтернет-магазин професійної косметики для вій і брів Lerin
- Нові компанії